دیانادیانا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

یکی یه دونه مامان و بابا

یه روز خوب با دختر عموم نگار جون

1398/1/29 8:41
نویسنده : مامانی
98 بازدید
اشتراک گذاری
من و مامان برا تولد یکی از دوستام دعوت شده بودیم دیگه مامان گفت بریم بعثت که هم کادو بگیریم هم خودت بازی کنی و با هم بشینیم بستنی بخوریم و خوش بگذرونیم .ما رفتیم اونجا .زن عموی من اونجا کار میکنه با مامان رفتیم پیشش .دیکه زن عموم من دید گفت خوب اومدید بیا دیانا خودت ببرم اندازه ات میخوام پیرهن بخرم برا تولدت دیگه با زن عموم رفتیم لباس به سلیقه خودم خریدیم و اومدیم خیلی قشنگ بود لباسم .دیگه تو این فاصله مامانم به نگار زنگ زده بودم اونم بیاد پیشمون نگار دختر عموم است من خیلی دوستش دارم نگار جونم اومد با هم رفتیم کادو گرفتیم برا تولدی که دعوت بودیم بعد رفتیم شهربازی بازی کردیم و بعد رفتیم بستنی خوردیم و اومدیم .خیلی خوش گذشت در کنار نگار عزیزم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)